pondelok 30. marca 2015

7 citátov, ktoré stojí za to vidieť


Ahojte, tu je prvý príspevok od Zonie. Vybrala som 7 mojich najobľúbenejších citátov, z kníh alebo filmov, alebo proste náhodné vety vytrhnuté z príhovorov slávnych osobností. Dúfam, že sa vám niektoré z nich zapáčia :)

“Herkules, čo?” Vzdychol Percy. “Ten je niečo ako antický Starbucks, všade kde sa pozriete.”

-Percy Jackson, Rick Riordan

Bože, Percy! Ak sa chcete poriadne nasmiať, prečítajte si Percyho Jacksona. Filmy sú celkom o ničom v porovnaní s knihami, takže... Radšej nie.

“Keď spím, zistím o sebe veľa. Sny sú to, kto som, keď som príliš unavený byť sám sebou.”

-Jarod Kintz

Celkom pekný citát, nie? Jarod Kintz je spisovateľ, autor niekoľkých ocenených kníh, ako napríklad Táto kniha NIE JE na predaj a podobne. Tento citát je práve z jednej zo strán tejto knihy, narazila som naň na Tumblri úplnou náhodou. V slovenčine neznie tak dobre ako v angličtine, ale tak to už so slovenčinou býva.
 

“Neber život príliš vážne. Aj tak z neho nikdy nevyviazneš živý.”

-Elbert Hubbard

Po prečítaní tohto ma chytil menší záchvat smiechu. Je to tak čierne a vtipné zároveň, až... No, neviem. Super myšlienka, pán Hubbard. (Elbert Hubbard bol v podobnej brandži ako J. Kintz - americký spisovateľ. Jediný rozdiel medzi nimi je, že Hubbard žil v minulom storočí.)

“Neznášala som slová a milovala som ich, a dúfam, že som s nimi narábala správne.”

-Zlodejka kníh, Markus Zusak

Skvelý film. Kniha duplom. Nič viac ma k tomuto citátu nenapadá... Zlodejka mi ukradla slová. 

 

“Tak, toto je môj život. Chcem, aby ste vedeli, že som naraz šťastný aj smutný a snažím sa prísť na to, ako môžem byť.”

-Charlieho malé tajomstvá, Stephen Chbosky

Toto isté sa často stáva aj mne. Ibaže Charlie mal úplne iné, zložitejšie dôvody na tento pocit.

“Hviezdy nemôžu žiariť bez tmy.”

-Unknown

Tento je jeden z tých, ktoré vidíte všade na Tumblr, We heart it, Pinterest... Ale ako jeden z mála ma naozaj zaujal. Možno je to tým, ako dobre znie, ale strašne sa mi páči. Ale opäť viac v angličtine.

“Ďalšie z tajomstviev vesmíru: niekedy je bolesť ako búrka, ktorá prichádza len tak, z ničoho nič. Aj to najjasnejšie leto môže skončiť v lejaku.”

-Aristotle and Dante Discover the Secrets of the Unoverse, B.A. Sáenz

Opäť citát o daždi, pretože milujem dážď. Tento je obzvlášt krásny aj smutný zároveň, naozaj sa oplatí si niečo takéto pamätať... 

To by bolo približne všetko z dnešného článku. Ďakujem, že ste si to prečítali. :)

  
~Zonia 

5 komentárov:

  1. Super článok :D Ten prvý citát :'DDDD

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tie citáty majú niečo do seba :) ja teda fantasy knihy veľmi neobľubujem, skôr niečo na štýl drámy a tak. Veľmi pekné gify !
    liviaurban.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásné citáty !!! Citáty mám moc ráda a ještě raději se jimi řídím :) A někdy se nad nimi i pousměji :)
    http://milujemekihy.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ten, kto dnes číta toto svedectvo, by mal osláviť so mnou a mojou rodinou, pretože to všetko začalo ako vtip pre niektorých ľudí a iní hovorili, že to nie je možné. Volám sa Juraj Kamensky a som z Bratislavy, ale s manželkou sa sťahujem do Chicaga. Som šťastne ženatý s dvoma deťmi a krásnou ženou. Niečo hrozné sa stalo mojej rodine, stratil som prácu a moja žena opustila dom, pretože som sa nemohla starať o seba a o potreby rodiny. a jej deti v tomto konkrétnom okamihu. Podarilo sa mi deväť rokov, žiadna žena, ktorá by ma podporovala, aby som sa o deti dobre starala. Snažím sa poslať testovaciu správu mojej žene, ale ona blokovať ma z rozprávania s ňou sa snažím hovoriť so svojím priateľom a jej rodinnými príslušníkmi, ale stále viem, že by mi mohol pomôcť a ja som bol podanie žiadosti neskôr toľko spoločnosti, ale stále to urobili Nevolajte ma, kým neprišiel verný deň, že nikdy nezabudnem v mojom živote. Keď som sa stretol so starým priateľom môjho, ktorému som vysvetlil všetky moje ťažkosti a povedal mi o skvelom mužovi, ktorý mu pomohol získať dobrú prácu v Coca cola spoločnosť a on mi povedal, že jeho kúzlo koliesko, ale ja som človek, ktorý nikdy neverí v kolieskach kúzla, ale ja som sa rozhodol dať mu vyskúšať a jeho meno je Drosagiede on ma poučil a ukázal mi, čo mám robiť v týchto troch dňoch obed spell.I sledovať všetky pokyny a robiť to, čo ma požiadal, aby som sa dobre. uistil sa, že všetko šlo dobre a moja žena ma opäť uvidí po skvelej práci Drosagiede. Moja žena mi zavolala s nevedomým číslom a ospravedlnila sa mi a povedala mi, že mi naozaj chýba a naše deti a moja žena sa vracajú domov.a po dvoch dňoch Spoločnosť, ktorej som poslala svoj uznávací list, teraz som manažérom spoločnosť Paragon tu v USA. Odporúčam vám, ak máte nejaké problémy, pošlite správu na tento e-mail: {doctorosagiede75@gmail.com} alebo čo mu dáte na +2349014523836 a dostanete najlepší výsledok. Vezmite veci za samozrejmosť a bude vám odobraté. Prajem Vám to najlepšie.

    OdpovedaťOdstrániť