streda 25. marca 2015

Kam sa treba pozrieť pred smrťou #1




Jedna asi z najčastejších rubrík na tomto blogu. Napadlo ma "Hmm, to bude asi dobrý nápad, mňa by také niečo určite zaujalo!" a tak som sa rozhodla takéto "meme" aj spraviť. Určite očakávajte mnoho článkov!

Hojdačka na miestečku menom Bellavista na okraji Baños 


V tomto momente, keby som sa tam ocitla, by som dokázala prekonať svoj strach z výšok. Musí to byť nádherný pocit. Ocitnúť sa na "slobode". Samotný ten domček vyzerá.. no vyzerá dosť krehko. A čo tá hojdačka? Teraz sa bojím a to sa tam asi nikdy nedostanem. 
Domček menom La Casa del Árbol vám ukáže nádherný pohľad na stále aktívnu sopku, ktorá sa nachádza hneď pri ňom.
A nakoniec najlepší bonus - kto chce byť raz samovrah.. má túto možnosť. Krásny výhľad, zadarmo a na vlastné nebezpečie, lebo hojdačka nie je ničím istená!




More hviezd na ostrove Vadhoo, Maledivy
Hviezdy tak, ako ste ich ešte nevideli

Malé mikróby nazývané fytoplanktón nám ukazujú naozaj dych vyrážajúci pohľad. No nie je to nádhera? Myslím si, že tam by sa chcel ísť pozrieť každý. Viem si predstaviť, že by som sa držala za ruku s partnerom a prechádzali sa v noci tade. Bolo by to tak neskutočne romantické.




Bambusové háje Arashiyama na ostrove Kjóto, Japonsko

Skvelé miesto na oddych. Niečo neuveriteľne nádherné. Veď sa sami pozrite. Ale úprimne? Trošku by som sa bála tade ísť. Prvá časť môjho ja hovorí "bež tam" a druhá "ani náhodou, niekto ťa tam ukradne". 
Cesta cez tento les putuje až k šintoistickej svätyňe. 






Nakoniec len dúfam, že sa vám článok páčil. 
Pozreli by ste sa na nejaké to miesto? Zaujali vás?

Anet


3 komentáre:

  1. tohle byl skvělý a originální článek! moc se ti povedl!:)
    http://lifewithdeni.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. :O Ten les je úplně dokonalý! Celkově Japonsko je hodně hezká země z hlediska kultury a historie. Maledivy vůbec nevypadají jako fotka z reality.... celkově jsou to opravdu extrémní místa... :3

    Anika Rodriguez

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Skvelý článok! :) snáď ich bude na túto tému viac! :)

    OdpovedaťOdstrániť