utorok 24. marca 2015

....Názov sa stratil....


Vitajte na tomto blogu. Možno si práve hovoríte "Hmm, odídem odtiaľto.." ale STOP! Žiadne také. Zoskupili sme sa tu štyri blogerky ktoré sa rozhodli vám ešte viac strpčovať život príspevkami o udalostiach, na ktoré sa chceme vyjadriť alebo o našich pocitoch na rôzne témy.


Moje skutočné meno je Barbora, mám 15 rokov a pochádzam z jedného kúpeľného mestečka na Slovensku. Som introvert (INFP), strašný snílek a nemám rada Nutellu. Nie som veľmi dobrá v komunikácii s cudzími ľuďmi, takže ak uvidíte nejaké hnedovlasé dievča, ako sa niekomu prihovára, tak to asi nie som ja. Som aj dosť priateľská, keď sa snažím. Medzi moje koníčky patria blogovanie a písanie (ako inak), čítanie, fotografovanie, hudba, umenie, architektúra, snívanie… Zbožňujem Harryho Pottera, či už knihy alebo filmy. Bojím sa tu začať menovať moje obľúbené knihy, lebo viem, že by som neskončila Takže vám uvediem len NO #1 a pár ďalších, aj keď vybrať si neuveriteľne ťažké: Harry Potter, Zlodejka kníh, Marcelo objavuje skutočný svet, Percy Jackson, TMI, Charlieho malé tajomstvá... Vidíte? Zase menujem. Čo by som o sebe ešte mohla povedať? Neviem, momentálne ma toho nenapadá veľa. Maximálne dať sem adresu na môj blog a povedať, že sa veľmi teším na písanie tohto blogu!
Môj blog 

Takže, ja som Emmaline ( z Knihomoľkiného Labyrintu ), divný Emarožec. Nikto nedokáže predpovedať, aké články budem pridávať, ( teda až na vykecávačky ) na BAE si budem hlavne liečiť moje komplexy. Nie je jasné, či sa vždy zhodneme, pretože zavše sa chovám ako rozmaznaný fracek, a moje tzv. názory sú podľa „väčšiny“ viac ako detské.
  V skutočnosti ma len veľmi ťažko uvidíte bez slúchadiel a keď sa dostanete blízko, hrozí nebezpečenstvo, že vás vystraší hlas Jeana Veljeana ako kričí ( čítaj: spieva ) áj ém 24601.
 Veľmi ľahko podlieham depresiam ( a kto by nie pri všetkých tých feels attacks od BBC ), povahu mám najbližšie k melancholikovi, ( začína odpisovať zo zdravotnej karty ) nálada depresívna, sílne úzkostné prežívania, neodreagované pocity hnevu, pocity viny, nízke sebavedomie, senzitívna vzťahovačnosť, akcent. osobnosť..
 Ehm, ale inak som relatívne normálna ( error, slová fangirl, Emmaline a normálna nemajú spojitosť ). Rada o sebe píšem/ hovorím v tretej osobe.
 Jo, a som vážne úchylná na kapitánov.
 xoxo ( HA.HA... ), Emmaline

Ako tretia sa vám predstavím ja, Anet. Možno ma niektorý poznajú z blogu Reading books with love, možno počujete ten názov prvý krát.. ale vitajte tu u nás. Mám 14 rokov (o chvíľku 15 (rada to píšem už popredu.. cítim sa byť staršia! :D)) a milujem keď si môžem s niekým radšej písať ako keby som mala rozprávať. Cítim sa tak lepšie, som totiž introvert ako aj Barbor a tak mám veľmi málo kamarátov, ktorý (pevne dúfam) stoja stále pri mne a neklamú mi. Ale dosť o tomto. Milujem psov (hlavne husky, akita inu.. a chcem vlka. Fakt, chcem si kúpiť v dospelosti vlka), horúcu čokoládu - na tú som taký expert.. všade kam idem, mám čokoládu, proste musím ochutnávať. A samozrejme knihy, inak by som asi nemala knižný blog. Harry Potter, Pán Prsteňov, Dcéra dymu a kosti, Hunger Games.. mohla by som ešte veľmi dlho menovať série, ktoré sa mi neskutočne páčia a stále tu nebudú všetky. Taktiež som veľká fanúšička seriálov - Doctor Who, Dva a pol chlapa, Sherlock Holmes, The big bang theory.. jednoducho je toho veľa. Som predsa správna fangirl, nie?

Volám sa Kristína, ale na internete sa prezentujem ako Kristín. Čo nie je veľmi originálne, ale nevadí. Mám 13 a chodím do ôsmej triedy. Vo svojom voľnom čase, pokiaľ sa neučím, čítam, blogujem, spím, pozerám televízor a chodím na prechádzky s moju najväčšiu lásku, a to je pes. Je to totálny debil, ale nedám ho nikomu. Moja láska k čítaniu nastala, keď som mala 8-9 a v škole sme mali povinné čítanie. Vtedy som prečítala najviac kníh z triedy. K mojím najobľúbenejším knihám patria: Hry o život, Obyčajná tvár, Eleanor a Park, Divergencia a iné.
Môj blog

Nakoniec len dúfame, že sa vám tu bude páčiť a budú vás baviť naše obkecávačky na všetky možné témy!

3 komentáre:

  1. Pekný blog, nech sa vám darí! Prajem vám veľa šťastia do budúceho blogovania :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ten, kto dnes číta toto svedectvo, by mal osláviť so mnou a mojou rodinou, pretože to všetko začalo ako vtip pre niektorých ľudí a iní hovorili, že to nie je možné. Volám sa Juraj Kamensky a som z Bratislavy, ale s manželkou sa sťahujem do Chicaga. Som šťastne ženatý s dvoma deťmi a krásnou ženou. Niečo hrozné sa stalo mojej rodine, stratil som prácu a moja žena opustila dom, pretože som sa nemohla starať o seba a o potreby rodiny. a jej deti v tomto konkrétnom okamihu. Podarilo sa mi deväť rokov, žiadna žena, ktorá by ma podporovala, aby som sa o deti dobre starala. Snažím sa poslať testovaciu správu mojej žene, ale ona blokovať ma z rozprávania s ňou sa snažím hovoriť so svojím priateľom a jej rodinnými príslušníkmi, ale stále viem, že by mi mohol pomôcť a ja som bol podanie žiadosti neskôr toľko spoločnosti, ale stále to urobili Nevolajte ma, kým neprišiel verný deň, že nikdy nezabudnem v mojom živote. Keď som sa stretol so starým priateľom môjho, ktorému som vysvetlil všetky moje ťažkosti a povedal mi o skvelom mužovi, ktorý mu pomohol získať dobrú prácu v Coca cola spoločnosť a on mi povedal, že jeho kúzlo koliesko, ale ja som človek, ktorý nikdy neverí v kolieskach kúzla, ale ja som sa rozhodol dať mu vyskúšať a jeho meno je Drosagiede on ma poučil a ukázal mi, čo mám robiť v týchto troch dňoch obed spell.I sledovať všetky pokyny a robiť to, čo ma požiadal, aby som sa dobre. uistil sa, že všetko šlo dobre a moja žena ma opäť uvidí po skvelej práci Drosagiede. Moja žena mi zavolala s nevedomým číslom a ospravedlnila sa mi a povedala mi, že mi naozaj chýba a naše deti a moja žena sa vracajú domov.a po dvoch dňoch Spoločnosť, ktorej som poslala svoj uznávací list, teraz som manažérom spoločnosť Paragon tu v USA. Odporúčam vám, ak máte nejaké problémy, pošlite správu na tento e-mail: {doctorosagiede75@gmail.com} alebo čo mu dáte na +2349014523836 a dostanete najlepší výsledok. Vezmite veci za samozrejmosť a bude vám odobraté. Prajem Vám to najlepšie.

    OdpovedaťOdstrániť